loading...
هنرهای رزمی
atta بازدید : 107 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/ashampooclipfinderhd.jpg

 

در دنیای مجازی اینترنت سایت هایی هستند که قادرند تا به صورت آنلاین موزیک و یا ویدئوهای کاربران را به اشتراک گذارند تا به صورت آنلاین قابل نمایش باشد ، مهم ترین خصوصیت این گونه سایت ها این است که فقط نمایش آنلاین برای این گونه فایل ها فراهم می شود و قرار نیست که کاربران بتوانند فایل ها را به صورت معمولی دریافت و آفلاین تماشا کنند. Youtube یکی از معروفترین این سایت ها است که شاید هزاران و شاید هم میلیون ها فایل صوتی و تصویری برروی این سایت قرار گرفته تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین به تماشای آن ها بنشینند. ضمن این که کاربران زیادی هستند که از این سایت ها برای به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری خود بهره می برند و چون مدیریت تعداد زیادی از این فایل ها شاید سخت و دشوار به نظر برسد استفاده از یک نرم افزار مدیریتی می تواند تا حد زیادی به کاربران کمک کند تا مدیریت حرفه ای برروی فایل های خود داشته باشند.

 

atta بازدید : 99 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/A1-Sitemap-Generator.jpg

 

با استفاده از نرم افزار Micro-Sys A1 Sitemap Generator می توانید به راحتی برای وب سایت خود نقشه وب سایت یا همان سایت مپ ایجاد کرده و وب سایت خود را برای سرچ و ایندکس بهتر در موتورهای جستجو آماده کنید.با استفاده از این نرم افزار قدرتمند علاوه بر ایجاد انواع سایت مپ های استاندارد از قبیل XML ، TEXT ، RSS ، HTML و ... همچنین می توانید موتور جستجو را از ارسال مپ جدید آگاه نمایید.

 

 

 

atta بازدید : 135 نظرات (0)

آموزش کامل امنیت شبکه و نفوذ و روش های جلوگیری از آن

شامل 3 CD به صورت کامل

(بخش ویژه )

امنیت شبکه و آموزش هک شبکه یکی از تخصصی ترین بحث های روز دنیا می باشد که همیشه از پر اهمیت ترین بحث های دنیای شبکه بوده است .
همیشه بهترین راه دفاع دانشتن روش های دفاع نیست بلکه گاهی اوقات ، بهترین مهاجمان می توانند بهترین مدافعان باشند چرا که به تمام راه های حمله آشنایند و و می توانند در مقابل هر یک از راه حل های خاص آن استفاده کنند . متخصصان IT نیز پس از تحقیقات فراوان متوجه این موضوع شدند که بهتر است مسسول امنیت شبکه خود از دید یک هکر به سایت ، شبکه ، برنامه کاربردی و PC ها نگاه کند .

در این ویدئو آموزشی شما با آموزش ایمن سازی سیستم های کاربران ( Client ها ),آموزش استفاده از برنامه های امنیت شبکه ,آموزش برنامه های ایمن سازی وب سایت ها ,آموزش روش های رمزنگاری داده ها ,آموزش تست نفوذ ( هک ) به شبکه سازمان و یا شرکت ,آموزش استفاده از ابزارهای کشف جرم های کامپیوتری چندین و چند مورد آموزشی دیگر آشنا خواهید شد. امیدواریم مورد پسند واقع شود .

این آموزش برای اولین بار در ایران به صورت کامل برای دانلود قرار داده شده است .

atta بازدید : 67 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/SmartSoft-SmartFTP-Client-Ultimate.jpg

 

نرم افزاري جهت انتقال اطلاعات به فضاي Host, کار با اين نرم افزار بسيار ساده و دوست داشتني تر از نمونه هاي ديگر ميباشد از جمله امکانات اين ورژن ميتوان اتصال به FTP هاي مختلف به فرم همزمان و کپي فايل ها در بين اين اتصالات اشاره نمود.

SmartFTP یک نمونه کامل مدیریت محتوای هاست و یک برنامه FTP فوق العاده حرفه ای و محبوب است .

شما با این نرم افزار می توایند فایل های داخل کامپیوتر خود را به راحتی به داخل هاست خود آپلود نمایید .

 شما به راحتی می توانید با این برنامه در هاست خود پوشه های جدید ایجاد کنید یا اینکه پوشه ای را حذف کنید .

 فایلی را ویرایش کنید . دیگر لازم نیست با سرعت پایین کنترل پنل هاست خود درگیر باشید .

 این نرم افزار بدون نیاز به کنترل پنل هاست شما را قادر به مدیریت محتوای هاست می کند .

سرعت بالای این نرم افزار باعث می شود که شما فقط برای اموری که به کنترل پنل هاست نیاز هست ، از کنترل پنل استفاده کنید .

 افزایش سرعت آپلود یکی از مهم ترین و اساسی ترین قابلیت این نرم افزار است .

 

atta بازدید : 131 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Aignes-WebSite-Watcher.jpg

 

 

 

 Aignes WebSite-Watcher 2011 11.0 Beta 5 نام نرم افزاری است که با استفاده از برنامه می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، از آپدیت شدن سایت های مورد علاقه تان تنها در چند ثانیه مطلع شوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید .

 این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های خاص خود ، می تواند تمامی صفحه هایی را که به لیست علاقه مندی خود افزوده اید چک کند ؛ خواه این صفحه استاتیک باشد و خواه دینامیک .

 

ویژگی های کلیدی  Aignes WebSite-Watcher 2011 11.0 Beta 5 :

- مونیتورینگ صفحات وب

- مونیتورینگ صفحات وب محافظت شده به وسیله پسورد

- مونیتورینگ انجمن های اینترنتی برای مشاهده تاپیک ها و پاسخ های جدید داده شده

- مونیتور کردن خوراک های RSS

- برجسته نمودن تغییرات جدید در صفحات

- امکان فیلتر کردن محتوای ناخواسته

- محیط کاربرپسند

 

 

atta بازدید : 109 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/royal.jpg

اولین نسخه از بازی بسیار زیبای رویال عرضه شد. بازی بسیار زیبایی که سبک استراتژیک دارد اما متفاوت! در این بازی شما نماینده پادشاهی هستید و باید به جزایر دور افتاده سفر کنید و جزایر را بازسازی کنید.خانه سازی کنید و یک جزیره متروک رو به شهری پر رونق تبدیل کنید.در این جزایر شما انواع امتیازها و گنج ها را نیز میتوانید بیابید تا به رشد و بازسازی سریعتر جزیره ها کمک کند گرچه در این راه دزدان دریایی شما را راحت نخواهند گزاشت! باید مراقب باشید و جزایر را زودتر و به بهترین وجه ممکن بازسازی کنید.

atta بازدید : 123 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/memory.jpg

بعد از مدتها کار با کامپیوتر ، بازی کردن با یک بازی بسیار زیبا و فکری میتواند استراحتی برای شما باشد.لازم نیست تمامی بازیهااکشن و یا بازیهای استراتژیک جنگی باشند ، حتی یک بازی فکری هم میتواند استراحتی را برای ما بهمراه داشته باشد.یکی از این بازیها که به شما هم پیشنهاد میکنم که حتما آن را بازی کنید ، بازی فوق العاده زیبای Memory Clinic میباشد.شما در این بازی باید همراه با دکتر جوین در جزیره ای زیبا به نام سامرلند به دستیافتهایی جدید برسید.هر مرحله از این بازی دنیایی جدید را برای شما رقم میزند و مرحله به مرحله بازی سخت تر و برخی از این قسمتها بصورت مخفی میباشند که شما باید با کمک حافظه خود که از قبل آنها را دیده اید ، پیدا کرده و به دکتر در این بازی کمک کنید.این بازی دارای گرافیک فوق العاده حرفه ای و بالا میباشد و بدون شک از محیط این بازی نیز مانند داستان آن لذت خواهید برد.

atta بازدید : 123 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/machina.jpg

در این بازی از دو ژانر ماجراجویانه و فکری استفاده شده است. جریان بازی به این صورت است که یک ربات که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود و شما باید با تفکر و دقت به او کمک کنید تا با وجود مشکلات گوناگون از شهر آشغال‌ها رهایی یابد و به اهداف خود برسد. شما باید از وسایل موجود در محیط برای حل مشکلات خود استفاده کنید. این بازی بیشتر در ژانر فکری قرار می‌گیرد.

atta بازدید : 117 نظرات (0)

http://www.cdn.gfxpedia.com/software/zz/farvardin89/89.1.5/zzz/mench.jpg

نسخه جدید بازی محبوب و معروف منچ سه بعدی عرضه شد.بازی Dont Get Angry که دو نسخه قبلی این بازی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های جهان محسوب میشود پس از موفقیت های نسخه های قبلی اینبار نسخه ۳ این بازی را عرضه کرد.در این بازی منچ که سه بعدی میباشد خبری از یک بازی ساده نیست.شما با یک جنگ جهانی روبرو هستید.استفاده از انواع هواپیماها و موشکها و سلاح ها تنها با آوردن ۶! به عنوان جایزه.شما در قالب یک گروه جنگی بازی رو شروع میکنید و با انداختن تاس بازی را پیش میبرید و در بین بازی از انواع سلاح ها و حقه های جنگی برای نابودی دشمن استفاده میکنید. کافیست ۶ بیاورید تا بتوانید به عنوان جایزه هوایپمای بمب افکن بر سر دشمن ظاهر کنید و دشمن را نابود کنید. یا دشمن را زندانی کنید و شکنجه دهید! بازی بسیار زیباتر و جذاب تر از گفتار میباشد و باید تجربه کنید تا معنای یک بازی سرگرم کننده را بچشید.
بازی در حالات تک نفره,دو نفره,سه نفره و چهار نفره نیز قابل اجرا میباشد و دارای تنظیمات انواع رزولیشنها و همینطور دارای دو زبان انگلیسی و آلمانی برای اجرای بازی می باشد. این بازی که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب هم ندارد دارای گرافیک سه بعدی فوق العاده می باشد.

atta بازدید : 177 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/345950ps_500h.jpg

همانطور که استحضار داريد يکي از بهترين سريال هاي حال حاظر جهان سريال فرار از زندان است که افراد زيادي را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سريالي سراسر هيجان و ديدني که با صحنه هاي جذابش بيننده را به وجد مي آورد . اين سريال در سال 2005 ميلادي شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نيز ساخت آن ادامه داشت . اخيرا مسئولان اين فيلم در صدد هستند تا فصل جديدي از اين سريال جذاب و سراسر هيجان را توليد و منتشر کنند.در بين فصل هاي اين سريال جذاب فصل 1 طرفداران بيشتري دارد. در همين راستا بازي اين سريال جذاب و ديدني نيز به سبک هاي مختلف توسط کمپاني هاي مختلف ساخته و منتشر شد اما اين بازي ها تقلبي بودند و شخصيت هاي سريال فرار از زندان در آن ديده نمي شدند . امروز  قصد دارد نسخه ي اصلي اين بازي جذاب را در اختيار کاربران خود قرار دهد . نسخه ي اصلي اين بازي هيجان انگيز که هنوز در هيچ سايتي يافت نمي شود . حجم اين بازي جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گيگابايت مي باشد . مي توانيد تصاويري از محيط اين بازي را در ادامه ي مطلب ببينيد و خود شاهد محيط گرافيکي بازي باشيد . اين بازي برگرفته از فصل اول سريال فرار از زندان است .شخصيت هاي بازي بسيار شبيه به بازيگران سريال مي باشند . شما در نقش Tom Paxton نماينده ي مخفي Company هستيد كه فرستاده ميشود به زندان دولتي Fox River كه بتواند اطلاعاتي را در باره ي Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرايط مرموزي به زندان آمده است . او يك دزد بانك نيست ، او يك مهندس ساختمان است و دليلي براي دزدي از بانك ندارد . داستان بازي از زماني آغاز مي شود كه Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حركت مي كنند . Paxton مشغول يادداشت برداري صوتي از همه چيز كه در اطراف اوست مي باشد زيرا براي او انگيزه هاي Company براي اين كار مبهم بوده است . مايكال در عين حال با برادرش قرار ملاقات مي گذارد تا بفهمد آيا كسي هست كه بتواند او را از زندان فراري دهد. بازي شامل انواع مختلفي از گيم پلي هاست . شما مي توانيد از دست زندان بان ها فرار كنيد همچنين مي توانيد يك دعوا در زندان به راه بندازيد . مي توانيد با استفاده از كيسه شني تمرين مشت زني بكنيد . زندان داراي يك باشگاه زير زميني است كه توسط گارد ها اداره مي شود . شما ميتوانيد به آنجا برويد و به مشت زني و مسابقه مشغول شويد تا در آمدي كسب كنيد و بتوانيد خالكوبي جديدي روي دست خود داشته باشيد . پشتيباني و انجام تمام اين كار ها براي اين است كه شما دريابيد كه هدف اصلي و نهايي برادران Schofield چيست . تقريبا تمام كاراكتر ها در بازي با شخصيت هايشان در فيلم مطابقت دارند به غير از Dr. Sara Tancredi .لايسنس كردن شخصيت ها و چهره هايشان توسط ZootFly به خوبي انجام شده و موتور گرافيكي بازي به خوبي توانسته چهره ي واقعي شخصيت ها را در سريال در بازي هم پايه ريزي كند . در طول بازي اتفاقات شگفت انگيز زيادي را مشاهده خواهيد کرد . بايد فکر خود را با کار بندازيد و در موقعيت هاي مختلف واکنش هاي خاصي را انجام دهيد .

atta بازدید : 149 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/dr.jpg

در این بازی شما نقش یک دکتر را بازی میکنید و با تمام حالت های موجود دکتری به کار خود می پردازید , مثلا به مطب یا بیمارستان و یا به خانه تان می روید. این بازی لذت بخش دارای گرافیک بالایی می باشد و توانسته به عنوان یک بازی کامل پزشکی به همه ی دوستاران پزشکی یک فرصت تجربه را بدهد. تیم  امیدوار است از این بازی نهایت لذت را ببرید.

atta بازدید : 297 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/roadwork.jpg

یکی از ویژگی های جالب و جذاب بازی های رایانه ای که این ویژگی در بازی های رایانه ای منحصر به فرد بوده و جایگزین دیگری برای این ویژگی یافت نمی شود ، قابلیت تجربه ی کارهایی است که در دنیای واقعی شاید آرزوی ما باشد و نتوانسته باشیم به این آرزو دست پیدا کنیم. با این ویژگی می توان کارهایی که در دنیای واقعی کارهایی پرخطر یا غیر قابل دسترسی برای افراد عادی محسوب می شود را در دنیای بازی های کامپیوتری که دنیایی مجازی به شمار می رود به راحتی تجربه کرد.
این بار در  برای شما کاربران محترم بازی شبیه ساز دیگری را آماده کرده ایم که این بازی جذاب و سرگرم کننده شبیه سازساخت و ساز جاده ها می باشد که در دنیای مجازی این بازی رایانه ای زیبا هم می توانید تجربه جاده سازی که از هیجان زیادی برخوردار است و شما در جریان کنترل این گونه  ساخت و ساز باید مهارت زیادی کسب کنید.

 

 

atta بازدید : 111 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/drawn.jpg

"برج نقاشی" از جدید ترین بازیهای سبک ماجرایی استودیوی Big Fish Games می باشد. شما باید در این بازی در حالیکه در محیطی بسیار شگفت انگیز جستجو می کنید پاسخ معماهای بازی را پیدا کرده و یا به حل پازلهای سخت بپردازید. در واقع این بازی ترکیبی است از سبک پازل و دو سبک معمایی که شما با حل کردن آنها به اسرار برج نقاشی پی می برید. شخصیت اصلی داستان دختر بچه ایست بنام آیریس که قصد دارد با افسون سیاهی که بر جهان سایه افکنده مقابله کند و برای اینکار باید از طبقات برج نقاشی بالا برود و معماها و اسرار دالانهای برج را زیرکانه و استادانه حل کند، معماهایی که تنها ماجراجویان خلاق و باهوش می توانند به حل آنها بپردازند. به همین خاطر شما به دنیای باشکوه و شگفت انگیز نقاشی ها وارد می شوید و با شخصیتهای نقاشی شده روبرو می شوید که شما را در حل معماها کمک خواهند کرد و گاهی اوقات شما را در جستجو برای کشف دنیای رویایی در برج نقاشی متوقف می کنند. اما شما وقت چندانی ندارید و باید مواظب افسون سیاه که بر جهان سایه افکنده باشید چرا که این سایه سیاه به برج نزدیک می شود. آیا شما می توانید در زمان صرفه جویی کنید؟

گرافیک بازی در حد مطلوبی قرار دارد و موسیقی و داستان بازی شما را در دقایق ابتدایی شروع آن مجذوب خود خواهد کرد. توصیه می کنیم که این بازی زیبا را از دست ندهید.

atta بازدید : 211 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/2iavtbn.jpg

یکی از ویژگی های جالب و جذاب بازی های رایانه ای که این ویژگی در بازی های رایانه ای منحصر به فرد بوده و جایگزین دیگری برای این ویژگی یافت نمی شود ، قابلیت تجربه ی کارهایی است که در دنیای واقعی شاید آرزوی ما باشد و نتوانسته باشیم به این آرزو دست پیدا کنیم. با این ویژگی می توان کارهایی که در دنیای واقعی کارهایی پرخطر یا غیر قابل دسترسی برای افراد عادی محسوب می شود را در دنیای بازی های کامپیوتری که دنیایی مجازی به شمار می رود به راحتی تجربه کرد.
این بار در  برای شما کاربران محترم بازی شبیه ساز دیگری را آماده کرده ایم که این بازی جذاب و سرگرم کننده شبیه سازساخت و ساز آسمان خراش ها می باشد که در دنیای مجازی این بازی رایانه ای زیبا هم می توانید تجربه ساختمان سازی برج های بلند که از هیجان زیادی برخوردار است و شما در جریان کنترل این گونه  ساخت و ساز باید مهارت زیادی کسب کنید.

در ادامه میتوانید تصاویری از این بازی جذاب را مشاهده نمایید

atta بازدید : 273 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/chess.jpg

بازی ChessMaster یک بازی بسیار عالی است. قابلیت‌های مثل تعیین سطح دشواری بازی، تغییر شکل مهره‌ها، تغییر شکل صفحه، بازی دونفره، پیشنهاد حرکت شما توسط خود بازی و ... از ویژگی‌های این ‌بازی است. این بازی یکی از بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر می باشد که با سبک های مختلف بازی و نوع های گوناگون داوری و ... می باشد و همچنین یک پروفایل بسیار عالی برای شما ایجاد می کند که گراف و نمودارهای بازیهای انجام شده شما را به شما به صورت کامل نشان می دهد. در کل بازی بسیار کامل و بی نقصی می باشد.

atta بازدید : 81 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/eXtreme-Gammon-v1.13-Portable-PC-Gam.jpg

امروزه بازار بازی های فکری بسیار شلوغ شده است. بازی تخته نرد backgammon که مطمئنا شما نیز با آن آشنا هستید یکی از همین بازی های فکری است. بازی زیبای eXtreme Gammon شبیه ساز بازی تخته نرد در رایانه می باشد که به صورت سه بعدی 3D و با بهترین کیفیت طراحی شده است. البته بخش اصلی این بازی نیز به شانس شما بستگی دارد که تاس برای شما چه اعدادی بیاورد، ولی استفاده دقیق از اعداد به دست آمده برای بهتر پیش بردن بازی سبب پیروزی شما خواهد شد.
در این بازی کامپیوتر تخته نرد شما با شرط بندی بر روی زمین یا پول بازی می کنید و می توانید با بازی هوشمندانه تر سریعا پولدار شوید! در دانلود بازی تخته نرد همچنین قابلیت بازی آنلاین را داراست و شما به راحتی می توانید بر روی اینترنت و به صورت کاملا آنلاین با رقبای خود به رقابت بپردازید. لازم به ذکر است شما می توانید به عنوان رقیب یا مربی در بازی حضور داشته باشید. دانلود بازی تخته زیبا به صورت Portable بوده و نیازی به نصب ندارد و نسب به کیفیت طراحی از حجم بسیار مناسبی برخوردار است.

atta بازدید : 119 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/wild1.jpg

حیات وحش ، علاقمندان زیادی داشته و بسیاری از افراد از تماشای زندگی در طبیعت و حیات وحش بسیار لذت برده و دوستدار طبیعت هستند. اما بسیار کم پیدا شده که بازی های رایانه ای با این سبک زیبا ساخته شوند و شبیه سازی از زندگی در طبیعت و زندگی با حیوانات و در میان طبیعت باشند.

اما بازی بسیار زیبایی با این سبک بسیار جالب ساخته شده که در این بازی شما در قالب یک تیم جانورشناس  به افریقا سفر میکنید ، در آنجا کمپ می زنید ، به تحقیق از حیوانات مختلف جنگل میپردازید ، سفر میکنید و با حیوانات مختلف آفریقا آشنا می شوید ، حیوانات بیمار و مریض را به کمپ می آورید و پرستاری و مراقبت میکنید تا خوب شوند ،علاوه بر اینها میتوانید از حیوانات مانند فیل و.. سواری بگیرید و گردش کنید.یا با انواع وسیله نقلیه مانند هلیکوپتر و ماشین به نقاط دور افتاده جنگل سفر کنید و با مناطق مختلف آشنا شوید.

 

atta بازدید : 97 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/toy-story-3-poster.jpg

FILM SYNOPSIS نام سازنده فیلم دوست داشتنی Toy Story می باشد و دوباره با آوردن نسخه جدید این بازی با نام Toy Story 3 می خواهد تا آن خاطره های شیرین و دوست داشتنی را دوباره زنده سازد. وقتی که Andy برای تحصیلات دانشگاهی می خواهد که برود ، Buzz ، Woody و تمامی اسباب بازی های وفادارش نگران آینده غیر قطعی خود هستند. این بازی توسط Lee Unkrich کارگردانی شده است. Toy Story 3 روایتی کمدی و ماجراجویی از کمپانی Disney Digital می باشد که به صورت ۳بعدی به بازار عرضه می شود که اسباب بازی ها را در اتاقی کاملا غیر قابل کنترل قرار می دهد که انقدر شلوغ می باشد که حتی جای سوزن انداختن هم نیست ! مثل یک جهنم هستش وقتی که میخوان باهم باشن و معنای واقعی "پشت هم دیگه را داشتن" رو نشون بدهند. این بازی تخیلات و تصورات شما را بر می انگیزد و شما می توانید تجربه ای جدید از بازی های ماجراجویی را داشته باشید و ساعت ها با این بازی بسیار زیبا سرگرم شوید

atta بازدید : 81 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/puzzle.jpg

تمرین مغز در دنیای 3 بعدی. توانایی تجسم فضایی خود را بیشتر کنید و یاد بگیرید که چگونه می توان در پازلهای سه بعدی پیچیده , حرکت نمود.

هدف اصلی در این بازی , چمع آوری تمامی گلهای آفتاب گردان موجود در هر مرحله است ولی قضیه به این سادگی ها هم نیست و شما باید با بالا و پایین رفتن و حرکات مشابه که بر نیروی جاذبه استوار هستند , توپ را به گردش درآورید.

نحوه ی پیشرفت شما در بازی , بر روی صداها و جلوه های تصویری بازی تاثیر می گذارند. برای مثال در بازی شاهد تکه تکه شدن اجسام به آبشاری از پیکسلها خواهیم بود . یکی از موارد جالب در ابن بازی , وجود ترکیبی از موزیکهای شفاف و آهنگهای قدیمی 8 بیتی است.

عناصر کلاسیک و مفرح و پازلگونه از قبیل موانع یخ , آتش و ماسه و مواردی از قبیل بلاکهای نامرئی و قابل شکستن , تله پورتها , دکمه ها و میله ها , جزو جدایی ناپذیر این بازی هستند.

 

atta بازدید : 85 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/boy.jpg

بازی پسر پر انرژی بازی است بسیار جذاب به سبکی خاص که در هنگام جنگ با دشمنان باید با حل یک پازل مرحله را پشت سر بگذارید. در این بازی پرش ار ارتفاع، جنگ و تمامی مواردی که می تواند شما را به یک بازی اکشن دعوت کند وجود دارد. شما باید در پی دختری بگردید که به کمک شما نیاز دارد و با قدرت و لباس مخصوص که به تن دارید مانند یک قهرمان بازی را به اتمام برسانید.

atta بازدید : 127 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/pbwinterbottom.jpg

تا حالا بازی فکری سیاه و سفید رو تجربه کرده اید آن هم با ظاهری کلاسیک و منحصر به فرد؟ بازی هایی در دنیا هستند که اصلا مطرح نمی شوند ولی چنان پتانسیل بالایی برای رسیدن به یک محصول ناب را داریند که شاید خود سازندگان آن هم به موفقیت آن شک داشته باشند.ولی بازی کلاسیک ما یکی از بهترین های این سبک محسوب می شود با ظاهری ساده و روان که هر فردی را دی عین سادگی شیفته خود می کند.داستان بازی در مورد شخصی به نام وینتر باتم است که تنها کاری در زندگی بلد است خوردن کیک پای است که توسط یکی از این کیک ها هم نفرین شده و باید در زمان سفر کند تا بتواند نفرین را از بین ببردهمان طور که ذکر شد تصاویر بازی به صورت سیاه و سفید استو نوشته های کوتاه که در بازی روایت می شوند.اگر طرفدار بازی های فکری هستید بی هیچ وجه این شاهکار بازی های فکری را از دست ندهید.

 

atta بازدید : 119 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/sudoko.jpg

در بین بازی های فکری همواره سودوکو طرفداران زیادی داشته که نشان از جذابیت هر چه بیشتر این بازی دارد. این بازی ریشه ی تاریخی داشته و به سرعت ذهن شما را سریع و انعطاف پذیر خواهد کرد. نحوه ی قدیمی بازی سودوکو به این صورت بوده است که شما می بایست در ردیف های یک جدول که در اختیار داشتید را با اعداد 1-9 و بدون تکرار در هیچ ردیف منظم می نمودید. بازی زیبای Blue Reef Sudoku که نسخه ی بدون نیاز به نصب آن را با حجمی کم در وب سایت   دریافت خواهید نمود بازی سودوکو را تکمیل کرده است. در این بازی سودوکو جدید و عجیب و پیشرفته به جز اعداد ، شکل ها و عکس ها نیز به بازی اضافه می گردد. این بازی سه سطح بازی دارد که بخش آسان شامل اعداد بوده و بخش متوسط شامل عکس ها و بخش سوم ترکیبی از دو نوع اول خواهد بود که سخت ترین حالت ممکن خواهد بود. افزوده شدن ردیف ها نیز در مشکل تر شدن بازی دخیل خواهد بود. این بازی قابلیت ذخیره نیز داشته و شما می توانید بازی را ذخیره نموده و در زمان بعد به بازی خود ادامه دهید. این بازی دارای 3 حالت بازی مختلف بوده و از گرافیک بالایی نسبت به حجم کم خود همراه می باشد که با داشتن موسیقی بسیار دلنشین ، خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. لازم به ذکر است این بازی به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نداشته و به راحتی در هر رایانه ای به صورت قابل حمل اجرا خواهد شد.

atta بازدید : 113 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/tahiti.jpg

بازی مهیج مروارید‌های پنهان شدهٔ تهیتی شمارا به دنیای پر مخاطره و عجیبی‌ میبرد

۴۴ مرحلهٔ خیر کنند در این سفر با شما خواهد بود که به ۳ ماموریت تقسیم میشود و هر ماموریت از بعضی‌‌های کوچک تری تشکیل شده است

چشمان بسیار تیز برای پیدا کردن مروارید‌های پنهان شده و مشغولیت کم ذهنی‌ به شما کمک خواهد کرد که پرده از افسانهٔ مروارید‌های گم شدهٔ تهیتی بر دارید

 

atta بازدید : 85 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/kh.jpg

World of Goo اسم اين بازي خلاقانست که بعد از سال‌ها تنها بازي‌اي ست که میتواند شما را ساعت ها جلوی کامپیوتر میخکوب کند از ابتدا تا انتها جلوي PC ميخکوب کرد . از تعريف اضافي خودداري ميکنم و بهتره خودتون اين شاهکار بدعت آميز رو انجام بدين تا شايد در کنار اينهمه بازي اسم و رسم دار، پر خرج و پر سر و صدا، بالاخره از يه بازي، لذت واقعي ببريد.

atta بازدید : 119 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/path%20game.jpg

بازی: The Patch
سازنده:Tale of Tales
ناشر:Tale of Tales
سبک:-ماجراجویی
سال عرضه:18 مارچ 2009
بازی پتچ از آن جمله بازی هاست که صحبت در مورد آن بسیار است.بازی هایی که حالتی مبهم دارند و بر اساس داستان عمیق پیش می روند و درون مایه گیم پلی آن را همین مبهم بودن و داستان تاریک ان بیان می کند همیشه جز بحث برانگیز ترین بازی ها محسوب می شوند ،بازی هایی که اکشن بخصوصی نداشته و اساسا بر مبنای فکر باید جلو رفت تا اینکه همه را به زیر گلوله ببندید و بازی به همین راحتی تمام شود.بازی در مورد یک دختر بچه است که به پیش مادر بزرگ خود فرستاده می شود و اتفاقات جالبی برای او می اقتد.لحظات بازی در جنگلی تاریک رغم می خورد و ترس و وحشت وجود شما را فرا می گیرد.بازی بین تخیل و واقعیت اتفاق می افتد و شما باد تشخیص دهید که در عالم واقعیت به سر می برید یا در عالم تخیل.تشخیص اینها از هم کار ساده ای نخواهد بود.

atta بازدید : 81 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Fragile-Ball-v1.06-PC-.jpg

امروز می خواهیم دانلود بازی سرگرم کننده Fragile Ball را به شما عزیزان معرفی کنیم. این بازی رایانه زیبا به این صورت است که شما می بایست با تغییرات مکان توپ موجود در بازی به صورتی که توپ سقوط نکند و نشکند آن را به مقصد برسانید. اگر بازی جدول مارپیچ را بازی کرده باشید بهتر می توانید این بازی کامپیوتر را مدیریت کنید و تنها فرق این بازی این است که اینجا محرک های حرکت وجود داشته و شما می بایست با توجه به تحرکی که به وسیله این محرک ها در توپ ایجاد می شود به سمت هدف حرکت کنید.

atta بازدید : 123 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/game.jpg

 

  این بار بازی بسیار زیبا با استراتژی منحصر به فرد را به صورت کاملا رایگان برای شما عزیزان فراهم کرده است.

داستان این بازی فکری و جذاب از این قرار است که،آقای جوزف ویلر که شخصیت اول داستان است در سن ۷۳سالگی مشکلاتی در دوران زندگی‌ برای این فرد به وجود آماده است که روند بدی را در زندگی‌ وی رقم زده است.این شخص حافظه ی خود را به صورت جزئی از دست داده است و شما باید با کمک کردن به این پیر مرد کاری کنید که هر طور که شده خاطرات از دست رفته را به یاد بیاورد.

این بازی که به صورت اول شخص است به شما کمک می‌کند که از حافظه و ابتکار عمل خود برای کمک به این پیر مرد بیشتر استفاده کنید،امیدواریم باز هم مثل نسخه‌های قبلی‌ این بازی مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

 

atta بازدید : 95 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/greedcorpp.jpg

 

بازی زیبای استراتژیک محبوب greed corp که برای ایکس باکس لایو منتشر شده بود باالخره برای کامپیوتر عرضه شد.بازی greed corp یک بازی استراتژی آنلاین چند نفره است که به شما منابع سرشاری داده می شود تا بر دنیا حاکم و مسلط شوید . به منظور چیره شدن بر دشمن ، تمام منابع را خرج ساخت ارتش کنید . و سپس کاهش منابع در حال اتمام را به نفع خود مصادره کنید . نحوه ی مبارزات گسترده و آمادگی برای کسب چندین امتیاز شما را برای بازی آنلاین آماده می کند . برای اینکه بتوانید بربازی مسلط باشید و از قلمرو خود محافظت کنید تنها ترین اصل در بازی های استراتژی مدیریت صحیح منابع است پس آنرا از دست ندهید.

 

atta بازدید : 107 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Meer-Brain-1.jpg
http://vatandownload.com/img/dlarchive/brain-training.jpg
 

همانطور که می دانید مغز انسان نیز مانند سایر اجزای بدن نیازمند به تمرین و فعالیت است. یکی از راه های تمرین مغز استفاده از بازیها و نرم افزارهای فکری است که امروزه از علاقه مندان بسیار خوبی برخوردار است. این بازی که برخی آنرا نرم افزار تمرین مغز نیز می نامند باعث تحرک و فعالیت سلول های خاکستری مغز می شود این سلول ها معمولآ فعالیت آنچنانی ندارند از همین رو اکثر افراد جامعه از ضریب هوشی متوسط و پایینی برخوردارند. اما این نرم افزار با تحریک این سلول ها باعث افزایش فعالیت آنها می شود که نتیجه ی آن بالا رفتن ضریب هوشی در افراد می باشد. این بازی از دو بخش مختلف تشکیل شده بخش اول شامل مجموعه اموزش هایی است که در طول روز و هفته به افراد داده می شود تا آنها را برای تمرین هایی که قرار است در پایان آموزش ها از آنها گرفته شود آماده کند و بخش دوم شامل مجموعه تمرین ها و مسائلی است که انجام آنها باعث تحریک سلول های خاکستری و افزایش فعالیت مغز انسان میگردد. در واقع این برنامه شامل مجموعه نرم افزارها و بازیهایست که همگی زیر نظر مختصصان مغز و اعصاب تهیه شده که باعث افزایش ضریب هوشی میگردند. برخی از بازیهای این مجموعه عبارتند از جدول کلمات ، انواع پازل ، جدول اعداد ، یافتن رنگ ، تست املا ، سودوکو و بسیاری از بازیهای دیگر که همگی در روند تقویت هوش تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین پس از پایان تمرین در طول روز ، هفته و یا سال نرم افزار نموداری را در اختیارتان قرار میدهد که در آن نقاط ضعف و پیشرفت مغز شما به صورت دقیق مورد برسی و تحلیل قرار داده شده است. بعلاوه در این برنامه قسمت دیگری برای مقایسه ضریب هوشی بین افراد قرار گرفته که می توانید از آن برای مقایسه ضریب هوشی خود با سایر اعضای خانواده و دوستان استفاده کنید. این مجموعه شامل سه سطح مختلف مبتدی ، متوسط و پیشرفته می باشد.

 

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1102
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 676
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 5,854
  • بازدید سال : 29,869
  • بازدید کلی : 291,696