loading...
هنرهای رزمی
atta بازدید : 79 نظرات (0)

VDownloader 3.6.920 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

 

VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.920

atta بازدید : 79 نظرات (0)

NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.

 

NeoDownloader دانلود منيجر قدرتمند NeoDownloader 2.7

 

 

قابلیت های کلیدی NeoDownloader 2.7 :
- دانلود تصاویر ، موزیک ، ویدیو و یا هرگونه فایلهای دیگر
- بدون استفاده از پنجره های pop-up و یا بنر های تبلیغاتی در طراحی نرم افزار
- بهره گیری از یک موتور قدرتمند شتابدهنده
- توانایی ساخت بیش از ۱۰ شبیه ساز اتصال برای افزایش سرعت
- امکان دانلود از سایت های TGP  و محافظت شده به وسیله ی پسورد
- قابلیت پخش تصاویر دانلود شده به صورت اسلاید شو
- توانایی پخش فایلهای صوتی و تصویری
- امکان انتخاب تصاویر برای استفاده در پشت زمینه
- حجم بسیار پایین
- و ..

atta بازدید : 87 نظرات (0)

YouTube Music Downloader نام نرم افزاریست کاربردی با کارایی آسان جهت دانلود موزیک ویدئو های یوتیوب و تبدیل آن به فرمت های MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP. به وسیله ی این نرم افزار شما می توانید میلیون ها آهنگ از یوتیوب دانلود و آن ها را در iPod یا MP3 Player خود گوش داده و یا درون کامپیوترتان تماشا کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

YouTube Music Downloader دانلود از YouTube با فرمت هاي صوتي با YouTube Music Downloader 3.7.6.0

atta بازدید : 79 نظرات (0)

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

Free Download Manager 3.4 Build 905a مدیریت اسان دانلود با Free Download Manager 3.8.1053 (قابل حمل)

atta بازدید : 89 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager 6.07 build 2 Final معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

Internet Download Manager دانلود منيجر قدرتمند Internet Download Manager v6.07 Build 8

atta بازدید : 67 نظرات (0)

ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

 

VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.924 قابل حمل

 

 

 

atta بازدید : 75 نظرات (0)

 نرم افزار Speed MP3 Downloader یک ابزار چند منظوره در زمینه جستجو و دانلود موزیک از اینترنت می باشد. شما با استفاد از این نرم افزار می توانید به راحتی در اینترنت به جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان بپردازید و به صورت انلاین انها را گوش کنید و در صورت علاقه اقدام به دریافت انها نمایید. همچنین این برنامه قابلیت جستجوی اهنگها بر حسب نام اهنگ ، نام خواننده ، نام البوم ، نوع سبک و … را داراست. علاوه بر این معرفی البوم ها و اهنگهای جدید به صورت روازانه از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرود.

 

Speed MP3 Downloader v2.2.0.8 جستجو و دانلود آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader v2.2.0.8

atta بازدید : 75 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager 6.07 build 9 Final معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

Internet Download Manager مدیریت دانلود خود با Internet Download Manager v6.07 Build 9

atta بازدید : 99 نظرات (0)

YouTubeGet 5.9.6 نرم افزاری همه منظوره می باشد که با این هدف طراحی شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب را با سرعت بالا و به  آسانی دریافت نمایید، همچنین درعین حال می توانید این ویدئوها را نیز به فرمتهای دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار قدرتمند با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزار ی کوچک و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید. بنابراین بسادگی قادر خواهید تا ویدئوهای دریافتی را برروی MP4 یا گوشی همراه خود تماشا نمایید.

 

YoutubeGet دانلود از YouTube با YouTubeGet 5.9.6

atta بازدید : 151 نظرات (0)

FrostWire نرم افزاری قدرتمند و جامع برای جستجو و دانلود در میان فایل های اشتراک گذاشته شده بین کاربران می باشد. توسط این نرم افزار می توانید انواع فایل ها را با سرعت بالا دانلود نمایید. امیدواریم نرم افزار FrostWire مورد قبول تان واقع شود.

 

FrostWire دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها با FrostWire 5.1.5

 

 

 

atta بازدید : 105 نظرات (0)

برنامه Vuze 4.7.0.0 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها ، دریافت نموده و لذت ببرید.

 

Vuze دانلود از تورنت با Vuze 4.7.0.0

atta بازدید : 69 نظرات (0)

Speed Install نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن از آخرین نسخه های نرم افزار های نصب شده در سیستم خود مطلع شوید و آن ها را نصب کنید پس از نصب Speed Install ، این برنامه به صورت خودکار به تعیین ورژن فعلی، زبان و bitness سیستم عامل می پردازد تا به Speed Install اجازه دانلود و نصب ورژن جدید نرم افزارهای ضروری را بدهد.

 

Speed Install دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حمل

 

 

 

atta بازدید : 109 نظرات (0)

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند. این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند. بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

 

Download Accelerator Plus10 مدیریت دانلود قدرتمند با Download Accelerator Plus 10.0.0.8 Alpha

 

atta بازدید : 87 نظرات (0)

DownloadStudio نرم افزاری برای مدیریت دانلود با کارایی و عملکرد بسیار بالاست که به شما اجازه می دهد هر چیزی را از اینترنت دریافت کنید. توسط این نرم افزار می توانید نرم افزار، بازی، موزیک، فیلم، عکس، فلش، سند، فیدهای RSS، وبلاگ، وب سایت و سایت های FTP و … را به طور کامل دانلود کنید. سرعت دانلودتان ۵۰۰% افزایش خواهد یافت. می توانید دانلودهای ناتمام تان را دنبال کنید یا برای دانلود موردنظرتان زمان مشخص یا منظمی تعیین کنید و … . این نرم افزار همچنین سختی دریافت لینک را بسته به نوع اتصال تان (به اینترنت) تشخیص می دهد. توسط جستجوگر سایت این نرم افزار می تواند لینک های یک وب سایت را بدست آورید. نشان دادن پیش نمایشی از فایل های در حال دریافت و سازماندهی آن ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

 

Conceiva DownloadStudio 6.0.4.0 مدیریت فایل های دانلودی خود با Conceiva DownloadStudio 7.0.5.0

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio 7.0.5.0:
- دانلود فایل ها بصورت تکی
- دانلود فایل ها بصورت گروهی
- دانلود نوع خاصی از فایل ها
- دانلود وب سایت ها
- دانلود ویدئوهای فلش
- دانلود فید های RSS و وبلاگ ها
- ضبط صدا و تصویر
- یابنده ی لینک
- جستجوگر وب سایت
- خواننده فیدهای RSS
- مرورگر، سازماندهی کننده و نمایش فایل
- اجرای سریع و سادگی استفاده
- و …

atta بازدید : 89 نظرات (0)

نرم افزار USDownloader یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب در میان جمع کاربران اینترنت است.
از ویژگیهای بارز این نرم افزار که در همین ابتدا باید به آن اشاره نمود، دریافت فایلها به صورت اتوماتیک از سرور های معروف به اشتراک گذاری فایل در اینترنت است. پشتیبانی کامل، به روز رسانی های سریع این نرم افزار از سوی تولید کنندگان، هماهنگی بسیار بیشتر با سرور Rapidshare، حفظ IP سرور ها و لینکها جهت ارتباط مجدد، از بین بردن محدودیت سرعت در بخش دانلود سرورهای معروف، دانلود همزمان ۲ فایل با سرعت بالا از سرورهای نام برده از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت  دریافت نمایید.

 

usd مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)

 

 

برخی از سرور های پشتیبانی شده در این نرم افزار از میان ۲۵۰ سرور:

Rapidshare.com, letitbit.net, MegaUpload.com, uploading.com, uploadbox.com, depositfiles.com, Easyshare.com, Zaycev.net, Data.Cod.ru, filefactory.com, TopoMaps, kewlshare.com OpenFile.Ru, Megarotic.com,and td

 

atta بازدید : 69 نظرات (0)

Stream-Cloner پیشرو در جریان دانلود سریع و قدرتمند فیلم میباشد ، با این نرم افزار میتوانید فیلم های آنلاین و یا تلویزیون را دانلود کرده و ذخیره کنید . این نرم افزار سایت های زیادی را که برای اشتراک گذاری فیلم هستند پشتیبانی کرده و شما میتوانید به صورت مستقیم فیلم های خود را دریافت کنید . کار با این نرم افزار به حدی آسان میباشد که حتی یک تازه کار هم میتوانید با آن کار کرده و فیلم خود را دانلود کند و میتوانید با یک کلیک فیلم را ضبط هم کنید .

 

Stream Cloner دریافت سریع ویدیوهای انلاین با Stream Cloner 1.20

atta بازدید : 85 نظرات (0)

نرم افزار Turbo Internet به شما کمک می کند تا از تمام قدرت اینترنت خود استفاده کنید. همچنین این نرم افزار شتاب دهنده اینترنت بهترین و تنها روش برای سرعت بخشیدن به بارگذاری ویدئوهای اینترنتی نظیر سایت های یوتیوب و … می باشد. مدیر دانلود Turbo Internet نیز یک دانلود منیجر سریع و راحت می باشد. کنترل میزان استفاده از پهنای باند ماهانه، سرعت بالا در دانلود از اینترنت، دانلود فیلم از سایت های ویدیو آنلاین و مدیریت پهنای باند از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

 

Turbo Internet افزایش و بهینه کردن سرعت اینترنت شما با Turbo Internet 2.1.16

 

 

برخی از ویژگیهای نرم افزار :

- بهینه سازی اتصال به اینترنت برای هر وب سایت
- سازگاری کامل با تمام مرورگرهای وب شناخته شده
- کار با iTunes ، Steam و غیره
- مدیریت پهنای باند
- سرعت بالا فیلم های آنلاین سریع تر از هر زمان دیگری
- وب سایت با تمام سایت های ویدئویی آنلاین
- سرعت بالا در دانلود از اینترنت
- پشتیبانی از چند زبان
- مدیریت دانلود با سرعت بالا
- ذخیره خودکار ویدئوهای در حال تماشا (موزیک ها / تصاویر)
- دانلود فیلم از یوتیوب ، Vimeo و یا هر وب سایت دیگر
- دانلود فایل های چندگانه در همان زمان با قابلیت مکث و ادامه دانلود

- کنترل میزان استفاده از پهنای باند ماهانه
- دانلود فایل از رپیدشیر، هات فایل و غیره
- پشتیبانی از ویندوز XP ، ویستا ، ۷ (۳۲bit و ۶۴bit)
- دارای محیطی کاربر پسند و استفاده آسان

 

atta بازدید : 71 نظرات (0)

Internet Download Accelerator به شما اجازه می دهد تا با نهایت سرعت فایل های خود را از پروتکل های HTTP, HTTPS و FTP دانلود کنید . این برنامه در هنگام دانلود فایل های شما را به چندین تکه تقیسم می کند که این امر باعث افزایش چشکگر سرعت دانلود می شود . همچون سایر نرم افزارهای دانلود ، این برنامه نیز امکانات جامعی را در احتیار شما قرار می دهد که از این امکانات می توان به سازگاری با مرورگرهای مختلف (Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, Nescape) ، دانلود خودکار از کلیپ بورد ، زمانبندی برای دانلود و قطع شدن از اینترنت ، قابلیت مکث و از سرگیری اشاره کرد .

 

atta بازدید : 89 نظرات (0)

HiDownload Platinum 7.995 نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود از تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v7.995

 

atta بازدید : 93 نظرات (0)

InSpyder Web2Disk نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند می باشد که به وسیله آن می توانید محتوای کامل یک وب سایت اینترنتی مثل متن، تصاویر، صدا و ویدئو… را درون رایانه خود ذخیره نمایید. نرم افزار InSpyder Web2Disk را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

InSpyder Web2Disk ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5

 

atta بازدید : 75 نظرات (0)

نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت آسان تر فایل های مختلف از اینترنت است . این بدین معنی است که شما می توانید به راحتی فیلم ها ، فایل های موسیقی ، فایل های فشرده و … خود را با نهایت سرعت از پروتکل های FTP ، HTTP و HTTPS دانلود کنید . با قابلیت توربو این نرم افزار ، سرعت دانلود شما بهینه تر و بالاتر خواهد رفت . امکان مکث و از سرگیری دانلود ، پشیبانی برای بازکردن فایل های zip ، افزایش سرعت دانلود تا ۴۰۰ درصد ، تکه تکه کردن فایل در هنگام دانلود ، پشتیبانی از مرورگرهای مختلف و … از ویژگی های این نرم افزار می باشند که در ادامه می توانید نسخه نصبی و قابل حمل (Portable) آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Fresh Download مديريت فايل هاي دانلود با Fresh Download 8.74 + قابل حمل

 

atta بازدید : 77 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

atta بازدید : 141 نظرات (0)

ابزاری کم حجم و رایگان برای دانلود انواغ فایل های اینترنتی می باشد که از پروتکل های Http ، Https و Ftp پشتیبانی می کند . تنها کافیست لینک موردنظر خود را از مروگر به داخل این برنامه بکشید تا دانلود شما ، آماده ی شروع شود و با نهایت سرعت آن را دریافت نمایید . در ادامه می توانید نسخه ی نصبی و قابل حمل این برنامه ی کم حجم را از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Web Download دانلود منيجر كم حجم و رايگان Web Download 1.1.2.6 + قابل حمل

 

 

 

atta بازدید : 159 نظرات (0)

نرم افزار Orbit Downloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست. تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final   قابل حمل

 

 

 

atta بازدید : 101 نظرات (0)

VSO Downloader یک برنامه قدرتمند و در عین حال سبک در زمینه دانلود ویدیو می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از هزاران سایت مختلف ویدیو دانلود کنید و سرعت دانلود خود را افزایش دهید. این برنامه به شما کمک می کند تا در زمانی که به گشت و گذار در اینترنت مشغول هستید و پنجره های تبلیغاتی ویدیویی مزاحم بازمی شوند را بصورت اتوماتیک بلوک کند. این برنامه ۱۰۰% رایگان و بدون هرگونه آلودگی می باشد. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به سازگاری با تمامی فرمت های صوتی و تصویری , شناسایی اتوماتیک لینک های قابل دانلود بدون کپی کردن URL , قابلیت تغییر نام فایلهای مشابه بصورت اتوماتیک و دستی , سبک بودن برنامه بگونه ای که در زمان نصب فقط ۵ مگابایت از فضا نیاز دارد و فقط ۲% از CPU استفاده می کند , دارای موتور پردازشگر بسیار قوی , سازگاری با HTTP, HTTPS , SOCKS5 , قابلیت Resume بصورت دستی و اتوماتیک در زمانی که اینترنت شما قطع می شود , سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera و… اشاره کرد.

 

VSO Downloader دانلود منیجر رایگان و قدرتمند VSO Downloader Ultimate 2.9.1.1

 

atta بازدید : 71 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت قدرتمند دانلود با Internet Download Manager v6.08 Build 8 Final

 

atta بازدید : 91 نظرات (0)

uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

uTorrent Turbo Accelerator افزايش سرعت شما در دانلود از تورنت با uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0

 

atta بازدید : 99 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

atta بازدید : 91 نظرات (0)

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

 

Flashget دانلود سریع و بی دردسر FlashGet 3.7.0.1203

atta بازدید : 111 نظرات (0)

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

 

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1102
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 676
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 5,855
  • بازدید سال : 29,870
  • بازدید کلی : 291,697